Yetenek sınavı başvuruları 16-23 Ekim tarihleri arasında okula dilekçe ile başvurularak yapılacaktır. Sınav ise 25 Ekim Cuma günü saat 09:00'da yapılacaktır. Sınav başvurusunu yapan bütün adayların aşağıdaki açıklamada belirtilen bütün belgeleri 23 Ekim Çarşamba tarihine kadar okul idaresine teslim etmesi gerekmektedir. Nakil başvuruları açık olduğu için sınav tarihinde e-okul sisteminde boş olan kontenjanlar için sınav yapılacaktır.
1- 2024-2025 Eğitim Öğretim yılında okuduğu liseden öğrenci belgesi ve transkript. OBP puanını gösteren onaylı belge.
2 - 1 Adet Vesikalık Fotoğraf
3 - Nüfüs Cüzdanı aslı ve fotokopisi
4 - Sınav gideri olarak Mersin Nevit Kodallı Güzel Sanatlar Lisesi Okul Aile Birliği adına Vakıfbank Mezitli şubesinde açılmış olan TR470001500158007304164862 iban no'lu hesaba yatırılmış olan 500 TL bağış dekontu
5 - Sınava girmek için başvuru dilekçesi Ek-1 ( Okul Müdürlüğünden temin edilecektir.)
****Resim sınavına girecek olan adaylar ortak kullanımdan dolayı risk oluşturabilecek malzemeler (35 *50 ebadında duralit, B2B kalem, kalemtıraş, yumuşak ve iz bırakmaz silgi, en az 4 adet resim kağıdı kıskacı) kendilerinin getirmesi gerekmektedir.****
**** Müzik sınavına girecek olan adaylar kendi çalgılarını getireceklerdir.****
Yetenek sınavı kılavuzu
/meb_iys_dosyalar/33/12/968061/dosyalar/2024_06/13105335_yeteneksinavikilavuzu2024.pdf