Yetenek sınavı başvuruları 13-27 Haziran tarihleri arasında e-okul sistemi üzerinden yapılacaktır. Sınavlar ise 30 Haziran -9 Temmuz tarihleri arasında yapılacaktır. Sınav başvurusunu yapan bütün adayların aşağıdaki açıklamada belirtilen bütün belgeleri 27 haziran tarihine kadar okul idaresine teslim etmesi gerekmektedir.
1- 2023-2024 Eğitim Öğretim yılında 8.sınıfı okuyarak Ortaokulu bitirdiğine dair belge
2 - 1 Adet Vesikalık Fotoğraf
3 - Nüfüs Cüzdanı aslı ve fotokopisi
4 - Sınav gideri olarak Mersin Nevit Kodallı Güzel Sanatlar Lisesi Okul Aile Birliği adına Vakıfbank Mezitli şubesinde açılmış olan TR470001500158007304164862 iban no'lu hesaba yatırılmış olan 500 TL bağış dekontu
5 - Sınava girmek için başvuru dilekçesi Ek-1 ( Okul Müdürlüğünden temin edilecektir.)
****Resim sınavına girecek olan adaylar ortak kullanımdan dolayı risk oluşturabilecek malzemeler (35 *50 ebadında duralit, B2B kalem, kalemtıraş, yumuşak ve iz bırakmaz silgi, en az 4 adet resim kağıdı kıskacı) kendilerinin getirmesi gerekmektedir.****
Sınav ile alakalı diğer bütün açıklamalar ve yapılması gereken iş ve işlemlere ilişkin kılavuz altta sunulmuştur.
Yetenek sınavı kılavuzu
/meb_iys_dosyalar/33/12/968061/dosyalar/2024_06/13105335_yeteneksinavikilavuzu2024.pdf